Mostů bylo ve Veselí nad Moravou vždy více. V 19. století bylo nejvíc mostů nakumulovaných kolem náměstí, mlýna a zejména kolem zámku. Většinou se jednalo o mosty dřevěné. Dost důležitý byl most spojující dvě poloviny zámeckého parku, který všichni známe, vždyť zde stojí již víc než sto let, byl postaven roku 1911, jak nám to dosvědčuje kovová tabulka umístěná na mostní konstrukci. Není to první most na tomto místě. Zámecký zahradník Arnold Růžička mladší vytvořil roku 1906 fotografický snímek, zachycující dřevěný most v parku po němž zrovna prochází veselské dámy účastnící se jakési slavnosti. Plány k tomuto mostu se nacházejí v Okresním archívu v Hodoníně. Další dva plány mostu v parku se dochovaly v Moravském zemském archívu v Brně. Ten starší je z roku 1822 a ten druhý, který vytvořil Franc Schleps, není datován. Když Viktor Chorinský začal roku 1879 provozovat koněspřežnou úzkokolejku, vedly koleje přes dřevěný most v těchto místech. Pan hrabě totiž potřebovat dopravit cukrovou řepu z Předměstí Veselí (Lány) do píseckého cukrovaru. Původní projekt uvažoval s tím, že z píseckého cukrovaru povede trať do Veselí a odsud až do Vnorov. Od roku 1881 dopravu na úzkokolejce zajišťovaly parní lokomotivy. V letech 1916-1917 byla trať prodloužena z Veselí až do Tasova. Poslední vláček úzkokolejky po mostě v parku projel roku 1944.
Rodný list mostu je dodnes připevněn na mostní konstrukci. Most postavila firma Teudloff & Dittrich z Vídně.
Ing. Gustav Peter vedl úzkokolejku od 7. října 1910. Měl v té době k dispozici tento personál: Josef Václavek (*1853), Antonín Leitgeb (*13.6.1854), Antonín Leitgeb, (*1883), Tomáš Obdržálek, František Dluhoš, Ferdinand Tyml, Antonín Jakubetz, Jan Opravil, Tomáš Daněk (*1886), Josef Bouřil, Jan Urbančík, Apoléna Galářová, Kateřina Koželová a Albína Dluhošová.
V pozadí most v parku, v popředí rodina Žlebská a Nisnerova